Vit jul eller solig midsommar?

Härom dagen när jag satt i bilen på väg till jobbet hörde jag något intressant på radion. De pratade om vad som var viktigast, vit jul eller solig midsommar. Lyssnarna fick ringa in och rösta, men tyärr hörde jag inte slutresultatet. Men det fick mig att fundera över vad är som viktigast?  Det stod ganska snabbt klart för mig att det var vit jul utan tvekan som är viktigast för mig, för utan snö tycker jag inte att den riktiga julkänslan infinner sig. Men nu tänkte jag att det skulle va kul att höra vad ni andra tycker! Så skriv gärna en kommentar om vad just du tycker, så ska vi redovisa det här på bloggen vad som fick mest röster 

tack på förhand /L

eller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0