Tuttar överallt

För någon dag sedan så läste jag om ett nätverk som kallar sig Bara bröst, de manifesterar genom att besöka olika badhus i enbart iförda bikinitrosor och frisläppta bröst. Tanken är de vill skapa en jämlikhet mellan kvinnor och män..

Läs mer här: http://www.aftonbladet.se/wendela/article1594708.ab

När jag hörde var min första tanke: var är världen på väg? Tänk dig du kommer in i badhuset och de kryllar av nakna bröst överallt.. Upphetsad karlar som suktar i bassängen och 14-åriga grabbar som febrilt drar i sina badbyxor för att skymma de ofrivilliga fjonget som uppstått.. Det är klart att om de kommer 19-åriga tjejer med sina toppiga bröst så kanske de blir populärt men när de kommer en 75-årig kvinna med två skinnpåsar hängandes kanske de inte känns lika upphetsande. Jag anser att någonstans måste man sätta stopp, ska vi vara topless kan vi ju lika gärna snart gå nakna.. Visa upp oss som vi föddes. Det finns ställen som är gjorda för nakenbadare och liknande så varför inte hålla oss till det?

Nej jag tänker då behålla bikiniöverdelen på och jag hoppas att resten av de som besöker badhusen gör lika!
Nu tar vi och lyssnar till lite Dökött - Tuttar överallt och glädjs över att de bara är en låt :) /A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0