Man skulle ju inte..men

Jag hade ju tänkt att man inte skulle se ut som alla andra i kläder och liknande utan ha lite egen still och inte dras med av allt mode och reklam. Men titta hur det gick.. Jag hade sagt att jag inte skulle köpa någon svart skinnjacka för det har alla men vad sitter man och väntar på nu då? Jo, en svart skinnjacka såklart. Det är ju så snyggt så det gick inte att stå emot. Himlans otur för mig som skulle va lite orginel och sticka ut från mängden.  men man får väl sticka ut på något annat sätt istället då.
 
När vi ändå pratar inköp så har jag gjort några snygga köp nyligen. 

Byxorna är från Gina Tricot 199 :- Jackan är från Carlings 799:- och skorna är från skoträffen 500 :-

Tycker själv att det är riktigt snyggt med trasiga jeans ,även om det känns som gått igenom den epoken tidigare, på 80- talet tex men allt kommer ju tydligen tillbaka. Var hemma hos min pappa och rotade i garderoben och vad hittade man där om inte ens gamla slitna jeans från 80-talet. Där kan vi snacka repris, tänkte att de kan man ju börja använda igen. Men oj så fel jag hade, fick inte riktigt plats i dem och revären känns lite pasé. Men ett gott skratt fick man och en liten tillbakablick ialla fall.. så håll till godo med snyggingarna haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0