Schwarzkopf Poly Blonde L1 Ultra.

Tycker det är dax att bättra på hårfärgen lite. Jag använder   Schwarzkopf  Poly   Blonde L1 Ultra. Tycker den ger det bästa resultatet och färgen som jag önskar. Och ett tips till alla som använder  blont löshår om ni vill ha den ljustast färgen på löshåret som oftast heter 613 i färg hos säljarna , så är denna Schwarzkopf  hår färgen perfect det passar pricis i färg och ton. På mig iallafall  jag är ganska mörk i orginalhår färg och det blir ett ljust resultat utan att bli oranges,så hoppas det fungerar för er med. lycka till / L



Kommentarer
Postat av: spider

vissa går upp lite andra går upp mycket. Tråkigt att få kommentarer på vikten vilket som...



Hoppas du och din flicka mår finnemang =)

2009-07-23 @ 09:05:39
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0