Storlekschock och glad överraskning.

Min kära sambo skulle till Stockholm i söndags. Så jag sa lite skämtsamt  köp nått snyggt till mig, det brukar han aldrig göra så jag hade inte väntat mig nått. Men efter att jag sagt det kom jag på att han är usel på storlekar utifall mot all förmodan han nu skulle köpa nått : ) Så jag rigde upp han och sa vet du vilken storlek jag har ? Då svarade han 46 jag trodde jag skulle smälla va. VA sa jag !! Ja bland det minsta sa han ÅÅÅÅ gud vilken tur att jag frågade tänkte jag. Och fick jag förklara att jag har  M  eller 38 / 40 . Men som sagt hade inte väntat mig nått. Trot eller ej så kom ham med kläder och i rätt storlek från veramoda. Så man ska aldrig sluta hoppas på att dom ska ändra sig för i bland händer det :) Här kommer bild på det han köpte tycker faktigskt att han gjorde det ganska bra. / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0